שאלות נפוצות

מה מצב ההזמנה שלי?
לאחר ביצוע ההזמנה, אנו נשלח אליך הודעת אישור בדוא"ל כדי לעקוב אחר מצב ההזמנה שלך. לאחר שליחת ההזמנה, נשלח לך דוא"ל נוסף יחד עם הקישור למעקב אחר ההזמנה שלך. לחלופין, אתה יכול לעקוב אחר מצב ההזמנה שלך מקטע "היסטוריית ההזמנות" שלך בדף החשבון שלך באתר.
האם אני יכול/ה לשנות את ההזמנה שלי?
אנחנו יכולים לשנות רק הזמנות שעדיין לא עברו למשלוח. כדי לבצע שינויים בהזמנה שלך, אנא פנו לתמיכה על ידי הגשת בקשה באמצעות טופס "צור קשר" או בתיבת צ'אט לייב. בנוסף ניתן
לפנות לווצאפ 052-706-1717 דיוויד.

האם אתם מקבלים החזרות?  

לא, כמו בכל חנות קסמים בעולם לאחר קבלת הפריט וחשיפה לסוד הקסם
לא ניתן לבצע ביטול עסקה, כחלק ממחיר המוצר טמון גם מחיר הסוד של הקסם שאותו לא ניתן להחזיר.
איך אני מבטל את ההזמנה שלי?
ניתן לבטל הזמנה כל עוד היא לא יצאה למשלוח
יש ליצור קשר עם השירות בקטגוריית צור קשר.
כיצד אוכל לעקוב אחר התקדמות הזמנה?
בדואר רשום או באקספרס יש מספר מעקב שניתן לעקוב דרך האתר של דואר ישראל.
תוך כמה ימים מגיע המשלוח?
עד 3 ימי עסקים מיום השליחה במידה והמשלוח אקספרס
או עד 14 ימי עסקים (בממוצע עד 6 ימים) בדואר רשום
אנחנו מוצאים משלוחים אחת לשבוע ביום אקראי (תלוי בכמות ההזמנות שמחכות לשליחה).
האם אוכל לשנות את כתובת המשלוח שלי לאחר שביצעתי את ההזמנה שלי?
אם ההזמנה שלך עדיין לא נשלחה, נוכל לשלוח לכתובת אחרת לפי בקשתך.
מה הוא אופן התשלום שניתן לשלם עבור ההזמנה שלי?
ניתן לשלם בכל דרך שתרצו! באתר אנחנו מקבלים פייפאל
אבל ניתן גם לעשות הזמנה טלפונית ולמסור פרטי אשראי, לחלק לתשלומים
לשלם דרך קישור לתשלום, ביט, פייבוקס, העברה בנקאית או מזומן באיסוף עצמי.